nawigacja

Saturday, 18 January 2014

Nowe malunki i słów parę o Ebayu.

Dawno mnie tu nie było, ale cóż, spędziłem w ostatnim czasie ładnych parę dni z zepsutym komputerem. Teraz wszystko jest już elegancko ogarnięte, wiec mogę wrócić do nadawania

- po pierwsze, parę nowych figurek do Konfrontacji na zamówienie:


Tym razem ludki do frakcji Devourers i Wolfen.

Konfrontacja w dalszym ciągu stanowi podstawę tego co ostatnio maluję, więc oczekujcie jej więcej jeszcze przez dłuższy czas ;)

Z prywatnych projektów - maluję Infinity. Wierzcie na słowo, bo zawsze kiedy próbuję swoje fogurki obfotografować i obrobić zdjęcia, coś mi w tym przeszkadza. No ale może następnym razem się uda - kolekcja rośnie, a tu tak nic nie udokumentowane...

Ostatnia rzecz na dziś:
Ebay. Ebay już kilkukrotnie posłużył mi do pozbycia się malowanych przez siebie starych modeli. Bardzo dobra opcja, tak sprzedawać za granicę, bo, wierzcie lub nie, na Zachodzie bardziej cenią malowanie niż tutaj ;)
Z rzeczy, które wywędrowały już za granicę mogę wymienić na ten przykład te armie (floty):
Że kolekcjonuję od dawna  i relatywnie często mam coś na sprzedaż, zebrało mi się już parę kolejnych zalegających na półkach figurek... próbuję je sprzedać a tu.. wała. Ebay zmienił warunki, i okazuje się, że mogę sprzedawać tylko do Polski. Dopóki nie będę mieć więcej komentarzy za sprzedaż, przynajmniej. Zaczynam więc akcję 'kup pan Shurikata' - mam trochę archiwalnych eldarskich broni na sprzedaż. Obecnie już nie do dostania, a nadal użyteczne. Są nawet fusion gun i flamer, oba potrzebne a w zasadzie niedostępne. Niniejszym, można je dostać tutaj:



Każdy, kto chce przybliżyć mnie do odzyskania możliwości sprzedaży za granicę niech się częstuje, każdą pomoc bardzo docenię. ;)

Tyle na teraz, wracam w przyszłym tygodniu z nowymi postami. Niedługo wrzucę też uaktualnioną galerię zawierającą zdjęcia, które pojawiły się tu w międzyczasie.